Szyny okrągłe: podstawa dla systemów transportu bez kierowcy

Szyny okrągłe Strothmann RundSchiene są podstawą wysoko precyzyjnego i bezpiecznego prowadzenia wózków transportowych po określonych trasach. Rolki bieżne umożliwiają bardzo mały opór toczenia i dokładne prowadzenie systemu. Nawet ciężkie obiekty o masie do 5 ton można przemieszczać ręcznie. Żeby zapewnić długotrwałe użytkowanie, okrągłe pręty są wykonane z hartowanej i polerowanej stali.

Koła są wykonane ze stali łożyskowej. Szyny okrągłe leży w jednej płaszczyźnie z podłogą hali, mogą po nim przejeżdżać wózki widłowe i podnośnikowe. Ponadto zapewnione jest najwyższe bezpieczeństwo pracy dzięki likwidacji krawędzi, o które można się potknąć. Obustronne profilowanie umożliwia łatwą wymianę profilu aluminiowego w przypadku uszkodzenia.

Technologia szyn okrągłych dla systemów transportowych manualnych i napędzanych.

Przewaga wynikająca z systemów transportowych prowadzonych po torze

Wysoka efektywność energetyczna

  • minimalne opory toczenia dzięki kontaktowi stali ze stalą (koło na okrągłej szynie)
  • potrzebna minimalna moc napędowa
  • niskie moce potrzebne do poruszania dużymi ładunkami

Brak zużycia podłoża

  • brak punktowego obciążenia przez rolki
  • brak kolein na podłodze hali
  • brak konieczności konserwacji posadzki w obszarze DTS z prowadzeniem po określonych trasach
  • Możliwość przejeżdżania po okrężnych szynach wózkami widłowymi i wózkami podnośnikowymi
  • najwyższe bezpieczeństwo pracy dzięki likwidacji krawędzi, o które można się potknąć

Zmniejszenie kosztów konserwacji i energii (TCO)

  • nie występuje wymiana podzespołów z powodu zużycia
  • nie występują naprawy dróg transportowych
  • zbędne miejsca serwisowe i konserwacyjne
  • zredukowane koszty energii dzięki minimalnemu tarciu

Bezpieczne i precyzyjne prowadzenie po określonych trasach

Szyny okrągłe firmy Strothmann gwarantują bezpieczne i precyzyjne pozycjonowanie wózków. Specjalny kształt rolek bieżnych powoduje bardzo mały opór toczenia i dokładne prowadzenie systemu. Żeby zapewnić długotrwałe użytkowanie, okrągłe pręty są wykonane z hartowanej i polerowanej stali. Koła wykonano ze stali łożyskowej.

  • montaż na poziomie podłogi
  • wysoka precyzja
  • nie wymaga konserwacji
  • ergonomiczna
  • Ekonomiczne
  • możliwość elastycznej rozbudowy

System prowadzenia szynowego: bezpieczne i precyzyjne prowadzenie po określonych trasach systemów transportowych

Warianty
szyn okrągłych

Dla różnych obciążeń użytkowych na koło są dostępne szyny okrągłe o średnicy 25, 40 lub 60 mm. Szyny okrągłe RS60 posiadają nośność znamionową 15 ton/koło. Już wózek z czterema kasetami Duo może przesuwać 100 ton

*Rozmiar kanału montażowego (wysokość x szerokość)

Prowadzenie po określonych trasach

40 t

maks. nośność na wózek

Prowadzenie po określonych trasach

80 t

maks. nośność na wózek

Prowadzenie po określonych trasach

200 t

maks. nośność na wózek

Instalacja szyn okrągłych w 4 krokach.

Instalacja RundSchienen w 4 krokach. Instalację szyn okrągłych wykonują na całym świecie partnerzy kooperacyjni firmy Strothmann. Instalację systemu prowadzenia po określonych trasach w podłodze wykonuje się w czterech etapach. Więcej informacji można znaleźć w naszych warunkach montażowych.

  1. Wymierzenie i oznakowanie rowków w podłodze
  2. Wycinanie, dłutowanie i czyszczenie rowków
  3. Układanie i poziomowanie szyn okrągłych w podłożu
  4. Zalewanie szyn okrągłych w kanale w podłożu
Technologia szyn okrągłych: system prowadzenia szynowego dla maksymalnej ergonomii

Element skrzyżowania (90°)

Podwozia wózka lub stacje obrotowe zintegrowane z podłożem pozwalają na łatwą zmianę kierunku wózków transportowych uTrack. Dzięki temu osiągalna jest każda dowolna pozycja w miejscu pracy. Układ jezdny krzyżowy umożliwia w połączeniu z modułami skrzyżowania zmianę kierunku. Moduł skrzyżowania jest instalowany wspólnie z szynami okrągłymi. Preferowane przeznaczenie: mało wózków jezdnych, dużo skrzyżowań.

Zwrotnica quadro (90°)

Skrzyżowanie torów wykonanych szyn okrągłych składa się z pojedynczej zwrotnicy quadro. Kasety w wózku są ułożyskowane obrotowo. Do przełączenia pasywnej zwrotnicy quadro służy ręczna dźwignia lub napęd obrotowy wózka. W aktywnych zwrotnicach quadro do zmiany kierunku jazdy służy zwrotnica quadro o napędzie pneumatycznym. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych z małą liczbą skrzyżowań, bez pochyłości, bez zmiany orientacji. Zalety względem układu jezdnego krzyżowego: bardzo małą wysokość konstrukcyjna wózka.

Obrotnica (0-360°)

Obrotnice są produkowane indywidualnie odpowiednio do szerokości toru i wielkości wózka. Znajdujące się na wysokości podłogi obrotnice można obracać automatycznie; w trakcie obrotu obraca się także produkt. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych, mało skrzyżowań, na odcinkach z pochyłościami lub przy konieczności zmiany orientacji produktu.

Jakie produkty chcesz precyzyjnie i bezpiecznie przemieszczać?

Skontaktuj się z naszymi ekspertami ds. uTrack.

Turn on Javascript! +1 312 982 2770
Skontaktuj się z ekspertami
Prowadzenie po określonych trasach