UTrack zalety systemu
AGV do ładunków ciężkich
Stabilna komunikacja
5GHz W-LAN
Niezawodna technologia bezpieczeństwa
Skanery laserowe 2 x 270
Solidna nawigacja
Technologia RFID
Wydajne zasilanie
Transmisja bezstykowa o wysokiej wydajności
Obrotowe zestawy kołowe
Podczas zmiany kierunku napędy obracają się w synchronizacji z punktami.
Wydajne napędy bezpośrednie
Łatwe przemieszczanie dużych ładunków
UTrack - wózki transportowe
Zmienna konstrukcja podwozia
Wózek transportowy uTrack jest dostosowywany indywidualnie do potrzeb użytkownika: wersja podwozia, wysokość konstrukcyjna i kolorystyka mogą być dobierane dowolnie. Przykłady przedstawiają specjalistyczne wykonania dostosowane do wymagań klientów i różnych rynków. Wózki transportowe mogą być także wyposażone w dodatkowe funkcje, takie jak podnoszenie i obracanie ładunków.
Montaż maszyn rolniczych: nośność 23 t, dł.= 3500 mm, szer.= 2000 mm, wys.=220 mm
Montaż maszyn rolniczych: nośność 16 t, dł.= 7500 mm, szer.= 2800 mm, wys.= 400 mm
Transport elementów turbin: nośność 85 t, dł.= 3010 mm, szer.= 2850 mm, wys.= 440 mm
Montaż frezarek i obrabiarek: nośność 10 t, dł.= 3810 mm, szer.= 1540 mm, wys.= 150 mm
Elastyczne zaopatrzenie w energię
Zasilanie wózków transportowych uTrack w energię można dobierać elastycznie w zależności od zastosowania. W przypadku zasilania akumulatorowego proces ładowania można dostosować indywidualnie: od ładowania ręcznego do zautomatyzowanego z wykorzystaniem punktów kontaktowych lub stacji ładowania. W przypadku zastosowań o krótkich cyklach czasowych, długich trasach lub wielu pojazdach preferowany jest napęd indukcyjny.
UTrack: zmiana kierunku
elastyczne pozycjonowanie AGV
do ładunków ciężkich
Element skrzyżowania (90°)
Podwozia wózka lub stacje obrotowe zintegrowane z podłożem pozwalają na łatwą zmianę kierunku wózków transportowych uTrack. Dzięki temu osiągalna jest każda dowolna pozycja w miejscu pracy. Układ jezdny krzyżowy umożliwia w połączeniu z modułami skrzyżowania zmianę kierunku. Moduł skrzyżowania jest instalowany wspólnie z szynami okrągłymi. Preferowane przeznaczenie: mało wózków jezdnych, dużo skrzyżowań.
Zwrotnica quadro (90°)
Skrzyżowanie torów wykonanych szyn okrągłych składa się z pojedynczej zwrotnicy quadro. Kasety w wózku są ułożyskowane obrotowo. Do przełączenia pasywnej zwrotnicy quadro służy ręczna dźwignia lub napęd obrotowy wózka. W aktywnych zwrotnicach quadro do zmiany kierunku jazdy służy zwrotnica quadro o napędzie pneumatycznym. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych z małą liczbą skrzyżowań, bez pochyłości, bez zmiany orientacji. Zalety względem układu jezdnego krzyżowego: bardzo małą wysokość konstrukcyjna wózka.
Obrotnica (0-360°)
Obrotnice są produkowane indywidualnie odpowiednio do szerokości toru i wielkości wózka. Znajdujące się na wysokości podłogi obrotnice można obracać automatycznie; w trakcie obrotu obraca się także produkt. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych, mało skrzyżowań, na odcinkach z pochyłościami lub przy konieczności zmiany orientacji produktu.
UTrack – prowadzenie po określonych trasach
Bezpieczne i precyzyjne prowadzenie po określonych trasach dzięki szynom okrągłym
Szyny okrągłe Strothmann gwarantują bezpieczne i precyzyjne pozycjonowanie wózków transportowych uTrack. Specjalny kształt rolek bieżnych powoduje bardzo mały opór toczenia i dokładne prowadzenie systemu. Żeby zapewnić długotrwałe użytkowanie, okrągłe pręty są wykonane z hartowanej i polerowanej stali, a koła ze stali łożyskowej.
- montaż na poziomie podłogi
- wysoka precyzja
- nie wymaga konserwacji
- ergonomiczna
- Ekonomiczne
- możliwość elastycznej rozbudowy
Dane techniczne*
maks. nośność na wózek |
|
|
min. wymiary |
|
|
Profil jezdny |
|
|
Zasilanie w energię |
|
|
Układ sterowania pojazdem |
|
|
Urządzenie sterujące naprowadzaniem |
|
|
Nawigacja |
|
|
Technika bezpieczeństwa |
|
|
Koncepcja awaryjna |
|
|
funkcje opcjonalne |
|
* każdorazowo w wykonaniu standardowym
Maksymalna optymalizacja efektywności energetycznej
Żaden inny system transportowy nie zużywa mniej energii do przemieszczania ciężkich ładunków niż szyny okrągłe.
- zredukowanie zapotrzebowania energetycznego do minimum
- stabilne zużycie dzięki systemowi, który praktycznie nie ulega zużyciu mechanicznemu
- połączenie efektywności energetycznej i niskiej intensywności konserwacji znacznie przyczynia się do proekologicznej produkcji (ślad węglowy CO2).