Ręczne systemy transportowe: Indywidualny projekt wózka i osprzęt do podnoszenia

Wózki CustomTrack są całkowicie dostosowane do Twoich potrzeb: dzięki indywidualnemu projektowi wózka i układu. Szczególnie technologia zmiany kierunku, w jaką są wyposażone wózki, zwiększa elastyczność procesu transportu. Dostępne są 4 różne typy podwozia do zmiany kierunku.

  • indywidualny projekt wózka i osprzęt do podnoszenia
  • zintegrowana technologia zmiany kierunku w wózku
  • duża elastyczność w projektowaniu układu
  • bardzo precyzyjne pozycjonowanie za pomocą opcjonalnej funkcji centrowania

Przegląd indywidualnych wózków

CustomTrack: ręczne systemy transportowe
System transportowy: Układ jezdny krzyżowy

Układ jezdny krzyżowy

W wózkach z układem jezdnym krzyżowym wózek jest wyposażony w dodatkowy mechanizm jazdy z kasetami. Dodatkowe podwozie jest wysuwane za pomocą poduszek pneumatycznych i umożliwia poprzeczne poruszanie się na skrzyżowaniach. Wózek jest unoszony na około 20 mm. Do tej dodatkowej funkcji wymagane jest zewnętrzne źródło sprężonego powietrza na skrzyżowaniach lub stacjach odbiorczych. Obszar zastosowania: dużo wózków i niewiele skrzyżowań. Zaleta: zintegrowaną funkcję podnoszenia można łatwo rozszerzyć na zadania związane z załadunkiem i rozładunkiem.

Dowiedz się więcej
CustomTrack: ręczne systemy transportowe
System transportowy: Podwozie Quadro

Podwozie Quadro

Przy pomocy wózka jezdnego na systemie szyn okrągłych RundSchienen, element konstrukcyjny można ręcznie przesunąć do kolejnego obszaru roboczego. W przypadku wózka z podwoziem Quadro kasety są ułożyskowane w wózku obrotowo. Przełączenie odbywa się za pomocą dźwigni centralnej lub wychylnej dźwigni pojedynczego koła. Główny obszar zastosowania: dużo wózków i niewiele skrzyżowań. Zalety: bardzo płaska konstrukcja i brak potrzeby dostarczania energii z zewnątrz do zmiany kierunku.

Dowiedz się więcej
CustomTrack: ręczne systemy transportowe
System transportowy: Podwozie Flex

Podwozie Flex

W wózkach z podwoziem Flex wózek jest wyposażony w dodatkowe podwozie, podobnie jak w przypadku podwozia krzyżowego, ale z rolkami zamiast kaset. Dzięki temu wózek jest oddzielany od szyny i może być używany jako prosty system powrotu wózków pustych. Zaleta: możliwość elastycznego powrotu pustego wózka.

Dowiedz się więcej
CustomTrack: ręczne systemy transportowe
System transportowy: bez podwozia

bez podwozia

Do zastosowań, w których wymagane są specjalnie zaprojektowane wózki.

Wózki transportowe dopasowane do potrzeb linii montażowych użytkownika

Wózki transportowe dopasowane do potrzeb użytkownika

Opracujemy dla Ciebie optymalny wózek: od doradztwa, konstrukcji do produkcji. Wózki zostaną indywidualnie dostosowane do Twoich procesów i transportowanych ładunków. Elastyczne są np. projekt wózka, osprzęt do podnoszenia, rozstaw kół i technologia zmiany kierunku. Różne systemy zmiany kierunku umożliwiają także kompleksowe trasy.

Poruszanie ciężkich ładunków urządzeniem Mover

Posiadane wózki CustomTrack można także wyposażyć w stoły podnoszące, urządzenia obrotowe i wiele innych dodatków. Jedną z możliwości rozbudowy jest MoviMax: za pomocą urządzenia Mover jedna osoba może przesunąć ładunek o masie do 25 t. Mover może ładunki ciągnąc lub pchać. MoviMax to ekonomiczna alternatywa dla stałych lub zautomatyzowanych napędów. Chętnie doradzimy Ci w znalezieniu pomysłu na Twój CustomTrack.

Dowiedz się więcej

Systemy transportowe: Poruszanie ciężkich ładunków urządzeniem Mover

CustomTrack Obszary stosowania:
Wersje i przykłady zastosowania

Transport gąsienic dom stacji montażu końcowego

Transport gąsienic dom stacji montażu końcowego

Transport walców w zakładzie remontowym

Transport wózków do wymiany narzędzi

Transport zespołów spawalniczych w zrobotyzowanych komorach spawalniczych

Transport zespołów spawalniczych w zrobotyzowanych komorach spawalniczych

Wysoko elastyczne scenariusze użytkowe
CustomTrack Koncepcje układów

Trasa okrężna z rozwiązaniem wahadłowym

Trasa okrężna z układem jezdnym krzyżowym oraz połączenie zmiany kierunku i zmiany orientacji. 

Trasa okrężna z układem jezdnym krzyżowym

Trasa Z z układem jezdnym krzyżowym

Trasa L z układem jezdnym krzyżowym dla ładunków długich

Dane techniczne

Układ jezdny krzyżowy

System szyn okrągłych RundSchienen

RS25

RS40

Wysokość

180 mm

220 mm

Szerokość

1200 mm

1500 mm

Długość

1200 mm

1500 mm

wymagane zasilanie sprężonym powietrzem

6 barów

6 barów

Wyposażenie specjalne
(na zapytanie)

  • Układ otworów do wiercenia i szyna montażowa na płycie wierzchniej oraz poddane obróbce powierzchnie montażowe do zamocowania produktów i mocowań na wózku
  • Funkcja podnoszenia płyty wierzchniej o skoku ok. 30 mm (konieczne zasilanie sprężonym powietrzem 6 barów)
  • Kieszenie dla wideł otwarte na dół do podjęcia wózkiem widłowym

osobne wyposażenie dodatkowe

  • hamulec nożny, parkowanie w podłodze, adapter MoviMax

Wszystkie wymiary są przybliżonymi wymiarami minimalnymi.

Podwozie quadro z dźwignią centralną

Podwozie z dźwignią centralną na wózku i pasywną zwrotnicą quadro w podłodze.

Quadro-Fahrwerk

System szyn okrągłych RundSchienen

RS25

RS40

maks. masa

10 t

25 t

Długość

Szerokość toru 1 + 300 mm

Szerokość toru 1 + 400 mm

Szerokość toru 1

1000 mm – 2500 mm

1000 mm – 2500 mm

Szerokość

Szerokość toru 2 + 300 mm

Szerokość toru 2 + 400 mm

Szerokość toru 2

500 mm – 2500 mm

500 mm – 2500 mm

Wysokość

min. 250 mm

min. 300 mm

Odległość od podłoża

20 mm

20 mm

Opcjonalnie

  • Centrowanie w podłodze, ryglowanie
  • Przyłącze Mover
  • płyta wierzchnia poddana obróbce, z indywidualnym układem otworów

Wyposażenie specjalne
(na zapytanie)

  • Układ otworów do wiercenia i szyna montażowa na płycie wierzchniej oraz poddane obróbce powierzchnie montażowe do zamocowania produktów i mocowań na wózku
  • Funkcja podnoszenia płyty wierzchniej o skoku ok. 30 mm (konieczne zasilanie sprężonym powietrzem 6 barów)
  • Kieszenie dla wideł otwarte na dół do podjęcia wózkiem widłowym

osobne wyposażenie dodatkowe

  • hamulec nożny, parkowanie w podłodze, adapter MoviMax
  • Zbiornik sprężonego powietrza


Podwozie Quadro z aktywną zwrotnicą

Podwozie z aktywnymi zwrotnicami w podłodze. Sterowanie polem ze zwrotnica Quadro za pośrednictwem osobnej kolumny obsługowej w pobliżu.

System szyn okrągłych RundSchienen

RS25

RS40

Dane jak dla dźwigni centralnej. Szerokość toru osi 1 można zmniejszyć każdorazowo o 500 mm, ponieważ nie jest potrzebny układ mechaniczny dla mechanizmu zwrotnicy.

Dane jak dla dźwigni centralnej. Szerokość toru osi 1 można zmniejszyć każdorazowo o 500 mm, ponieważ nie jest potrzebny układ mechaniczny dla mechanizmu zwrotnicy.

wymagane zasilanie sprężonym powietrzem

6 barów

6 barów

Wyposażenie specjalne
(na zapytanie)

  • Układ otworów do wiercenia i szyna montażowa na płycie wierzchniej oraz poddane obróbce powierzchnie montażowe do zamocowania produktów i mocowań na wózku
  • Funkcja podnoszenia płyty wierzchniej o skoku ok. 30 mm (konieczne zasilanie sprężonym powietrzem 6 barów)
  • Kieszenie dla wideł otwarte na dół do podjęcia wózkiem widłowym

osobne wyposażenie dodatkowe

  • hamulec nożny, parkowanie w podłodze, adapter MoviMax
  • Zbiornik sprężonego powietrza


Podwozie Flex

System szyn okrągłych RundSchienen

RS25

RS40

Wysokość

250 mm

250 mm

Szerokość

1200 mm

1500 mm

Długość

1200 mm

1500 mm

wymagane zasilanie sprężonym powietrzem

6 barów

6 barów

Wyposażenie specjalne
(na zapytanie)

  • Układ otworów do wiercenia i szyna montażowa na płycie wierzchniej oraz poddane obróbce powierzchnie montażowe do zamocowania produktów i mocowań na wózku
  • Funkcja podnoszenia płyty wierzchniej o skoku ok. 30 mm (konieczne zasilanie sprężonym powietrzem 6 barów)
  • Kieszenie dla wideł otwarte na dół do podjęcia wózkiem widłowym

osobne wyposażenie dodatkowe

  • hamulec nożny, parkowanie w podłodze, adapter MoviMax
  • Zbiornik sprężonego powietrza

Wszystkie wymiary są przybliżonymi wymiarami minimalnymi.

Opcjonalnie zmiana kierunku

Element skrzyżowania (90°)

Podwozia wózka lub stacje obrotowe zintegrowane z podłożem pozwalają na łatwą zmianę kierunku wózków transportowych uTrack. Dzięki temu osiągalna jest każda dowolna pozycja w miejscu pracy. Układ jezdny krzyżowy umożliwia w połączeniu z modułami skrzyżowania zmianę kierunku. Moduł skrzyżowania jest instalowany wspólnie z szynami okrągłymi. Preferowane przeznaczenie: mało wózków jezdnych, dużo skrzyżowań.

Zwrotnica quadro (90°)

Skrzyżowanie torów wykonanych szyn okrągłych składa się z pojedynczej zwrotnicy quadro. Kasety w wózku są ułożyskowane obrotowo. Do przełączenia pasywnej zwrotnicy quadro służy ręczna dźwignia lub napęd obrotowy wózka. W aktywnych zwrotnicach quadro do zmiany kierunku jazdy służy zwrotnica quadro o napędzie pneumatycznym. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych z małą liczbą skrzyżowań, bez pochyłości, bez zmiany orientacji. Zalety względem układu jezdnego krzyżowego: bardzo małą wysokość konstrukcyjna wózka.

Obrotnica (0-360°)

Obrotnice są produkowane indywidualnie odpowiednio do szerokości toru i wielkości wózka. Znajdujące się na wysokości podłogi obrotnice można obracać automatycznie; w trakcie obrotu obraca się także produkt. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych, mało skrzyżowań, na odcinkach z pochyłościami lub przy konieczności zmiany orientacji produktu.

Poruszanie ciężkich ładunków urządzeniem MoviMax

Jak możemy pomóc w skompletowaniu indywidualnego wózka?

Skontaktuj się z naszymi ekspertami ds. szyn okrągłych.

Turn on Javascript! +1 312 982 2770
Skontaktuj się z ekspertami
CustomTrack