Ręczne systemy transportowe: Indywidualny projekt wózka i osprzęt do podnoszenia
Wózki CustomTrack są całkowicie dostosowane do Twoich potrzeb: dzięki indywidualnemu projektowi wózka i układu. Szczególnie technologia zmiany kierunku, w jaką są wyposażone wózki, zwiększa elastyczność procesu transportu. Dostępne są 4 różne typy podwozia do zmiany kierunku.
- indywidualny projekt wózka i osprzęt do podnoszenia
- zintegrowana technologia zmiany kierunku w wózku
- duża elastyczność w projektowaniu układu
- bardzo precyzyjne pozycjonowanie za pomocą opcjonalnej funkcji centrowania
Przegląd indywidualnych wózków
Wózki transportowe dopasowane do potrzeb użytkownika
Opracujemy dla Ciebie optymalny wózek: od doradztwa, konstrukcji do produkcji. Wózki zostaną indywidualnie dostosowane do Twoich procesów i transportowanych ładunków. Elastyczne są np. projekt wózka, osprzęt do podnoszenia, rozstaw kół i technologia zmiany kierunku. Różne systemy zmiany kierunku umożliwiają także kompleksowe trasy.
Poruszanie ciężkich ładunków urządzeniem Mover
Posiadane wózki CustomTrack można także wyposażyć w stoły podnoszące, urządzenia obrotowe i wiele innych dodatków. Jedną z możliwości rozbudowy jest MoviMax: za pomocą urządzenia Mover jedna osoba może przesunąć ładunek o masie do 25 t. Mover może ładunki ciągnąc lub pchać. MoviMax to ekonomiczna alternatywa dla stałych lub zautomatyzowanych napędów. Chętnie doradzimy Ci w znalezieniu pomysłu na Twój CustomTrack.
CustomTrack Obszary stosowania:
Wersje i przykłady zastosowania
Wysoko elastyczne scenariusze użytkowe
CustomTrack Koncepcje układów
Trasa okrężna z rozwiązaniem wahadłowym
Trasa okrężna z układem jezdnym krzyżowym oraz połączenie zmiany kierunku i zmiany orientacji.
Trasa okrężna z układem jezdnym krzyżowym
Trasa Z z układem jezdnym krzyżowym
Trasa L z układem jezdnym krzyżowym dla ładunków długich
Dane techniczne
Układ jezdny krzyżowy
System szyn okrągłych RundSchienen |
RS25 |
RS40 |
---|---|---|
Wysokość |
180 mm |
220 mm |
Szerokość |
1200 mm |
1500 mm |
Długość |
1200 mm |
1500 mm |
wymagane zasilanie sprężonym powietrzem |
6 barów |
6 barów |
Wyposażenie specjalne |
|
|
osobne wyposażenie dodatkowe |
|
Wszystkie wymiary są przybliżonymi wymiarami minimalnymi.
Podwozie quadro z dźwignią centralną
Podwozie z dźwignią centralną na wózku i pasywną zwrotnicą quadro w podłodze.
System szyn okrągłych RundSchienen |
RS25 |
RS40 |
maks. masa |
10 t |
25 t |
Długość |
Szerokość toru 1 + 300 mm |
Szerokość toru 1 + 400 mm |
Szerokość toru 1 |
1000 mm – 2500 mm |
1000 mm – 2500 mm |
Szerokość |
Szerokość toru 2 + 300 mm |
Szerokość toru 2 + 400 mm |
Szerokość toru 2 |
500 mm – 2500 mm |
500 mm – 2500 mm |
Wysokość |
min. 250 mm |
min. 300 mm |
Odległość od podłoża |
20 mm |
20 mm |
Opcjonalnie |
|
|
Wyposażenie specjalne |
|
|
osobne wyposażenie dodatkowe |
|
Podwozie Quadro z aktywną zwrotnicą
Podwozie z aktywnymi zwrotnicami w podłodze. Sterowanie polem ze zwrotnica Quadro za pośrednictwem osobnej kolumny obsługowej w pobliżu.
System szyn okrągłych RundSchienen |
RS25 |
RS40 |
---|---|---|
Dane jak dla dźwigni centralnej. Szerokość toru osi 1 można zmniejszyć każdorazowo o 500 mm, ponieważ nie jest potrzebny układ mechaniczny dla mechanizmu zwrotnicy. |
Dane jak dla dźwigni centralnej. Szerokość toru osi 1 można zmniejszyć każdorazowo o 500 mm, ponieważ nie jest potrzebny układ mechaniczny dla mechanizmu zwrotnicy. |
|
wymagane zasilanie sprężonym powietrzem |
6 barów |
6 barów |
Wyposażenie specjalne |
|
|
osobne wyposażenie dodatkowe |
|
Podwozie Flex
System szyn okrągłych RundSchienen |
RS25 |
RS40 |
---|---|---|
Wysokość |
250 mm |
250 mm |
Szerokość |
1200 mm |
1500 mm |
Długość |
1200 mm |
1500 mm |
wymagane zasilanie sprężonym powietrzem |
6 barów |
6 barów |
Wyposażenie specjalne |
|
|
osobne wyposażenie dodatkowe |
|
Wszystkie wymiary są przybliżonymi wymiarami minimalnymi.
Opcjonalnie zmiana kierunku
Element skrzyżowania (90°)
Podwozia wózka lub stacje obrotowe zintegrowane z podłożem pozwalają na łatwą zmianę kierunku wózków transportowych uTrack. Dzięki temu osiągalna jest każda dowolna pozycja w miejscu pracy. Układ jezdny krzyżowy umożliwia w połączeniu z modułami skrzyżowania zmianę kierunku. Moduł skrzyżowania jest instalowany wspólnie z szynami okrągłymi. Preferowane przeznaczenie: mało wózków jezdnych, dużo skrzyżowań.
Zwrotnica quadro (90°)
Skrzyżowanie torów wykonanych szyn okrągłych składa się z pojedynczej zwrotnicy quadro. Kasety w wózku są ułożyskowane obrotowo. Do przełączenia pasywnej zwrotnicy quadro służy ręczna dźwignia lub napęd obrotowy wózka. W aktywnych zwrotnicach quadro do zmiany kierunku jazdy służy zwrotnica quadro o napędzie pneumatycznym. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych z małą liczbą skrzyżowań, bez pochyłości, bez zmiany orientacji. Zalety względem układu jezdnego krzyżowego: bardzo małą wysokość konstrukcyjna wózka.
Obrotnica (0-360°)
Obrotnice są produkowane indywidualnie odpowiednio do szerokości toru i wielkości wózka. Znajdujące się na wysokości podłogi obrotnice można obracać automatycznie; w trakcie obrotu obraca się także produkt. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych, mało skrzyżowań, na odcinkach z pochyłościami lub przy konieczności zmiany orientacji produktu.