Zwiększona produktywność w montażu taktowanym w budownictwie maszyn
PulseTrack to najprostszy sposób produkcji taktowanej. Połączenie napędu taktującego z wózkami umożliwia zwiększenie produktywności dzięki stałym cyklom i maksymalnej efektywności energetycznej.
- jeden napęd dla wielu wózków umożliwia jednoczesne taktowanie całej linii
- większe bezpieczeństwo pracy
- dobra rentowność dzięki wózkom bez napędu
- obszar podłogi całkowicie zamknięty
ciężar linii do 600 ton
System PulseTrack składa się z napędu taktowanego i wózków z serii LeanTrack lub CustomTrack. System umożliwia ergonomiczną produkcję przepływową o ciężarze linii do 600 ton. Produkty są automatycznie przenoszone do następnej stacji roboczej zgodnie z taktowaniem. Stałe taktowanie prowadzi do wzrostu produktywności.
Zminimalizowane koszty energii i koszty następcze
Dzięki bezobsługowym komponentom i wysokiej efektywności energetycznej system PulseTrack jest bardzo opłacalny i proekologiczny: Jeden napęd dla kilku wózków umożliwia jednoczesne taktowanie całej linii. Oznacza to, że wózki nie są napędzane. Dzięki minimalnemu oporowi toczenia pomiędzy kołami stalowymi a stalową szyną potrzebna jest niewielka ilość energii do poruszania dużych ładunków.
Proste sterowanie i maksymalna przejrzystość
Każdy napęd rowerowy jest wyposażony we własną linię sterowania. Konfigurowalny pulpit nawigacyjny zapewnia maksymalną przejrzystość i kontrolę.
Zasada działania: Napęd rowerowy
PulseTrack Obszary stosowania:
zadowoleni klienci z napędem taktowanym
Wysoko elastyczne scenariusze użytkowe
PulseTrack koncepcje układów
Pojedyncze odcinki proste (PulseTrack + LeanTrack)
Odcinki U (PulseTrack + CustomTrack)
Odcinki proste ze stacjonarnymi odcinkami doprowadzającymi (PulseTrack + CustomTrack + LeanTrack)
Wózki do instalacji taktowanych:
standardowe i zindywidualizowane
Wkład do montażu w kanale dla napędu podpodłogowego
- profil mocujący jest wylany równo z podłogą, podobnie jak szyny okrągłe
- PulseTrack Napędy taktujące także można doposażyć
- brak krawędzi, o które można się potknąć, ponieważ napęd jest zamontowany równo z podłogą
Dane techniczne
maks. ciężar linii |
do 600 t na całej linii z szyn okrągłych |
Długość taktu |
długość taktu jest dobierana indywidualnie do potrzeb klienta |
Czas taktu |
czas taktu jest dobierany indywidualnie do potrzeb klienta |
Prędkość |
do: 3 m/min z ładunkiem 5 m/min bez ładunku (w zależności od masy całkowitej i warunków lokalnych) |
Układ sterowania |
|
Komunikacja |
|
Koncepcja bezpieczeństwa |
|
Zużycie energii i zasilanie energetyczne |
|
Użyteczność |
Możliwość użytkowania ze wszystkimi wielkościami szyn okrągłych:
możliwość doposażenia także wtedy, gdy szerokość toru >= 1250 mm |
Opcjonalnie zmiana kierunku
Element skrzyżowania (90°)
Podwozia wózka lub stacje obrotowe zintegrowane z podłożem pozwalają na łatwą zmianę kierunku wózków transportowych uTrack. Dzięki temu osiągalna jest każda dowolna pozycja w miejscu pracy. Układ jezdny krzyżowy umożliwia w połączeniu z modułami skrzyżowania zmianę kierunku. Moduł skrzyżowania jest instalowany wspólnie z szynami okrągłymi. Preferowane przeznaczenie: mało wózków jezdnych, dużo skrzyżowań.
Zwrotnica quadro (90°)
Skrzyżowanie torów wykonanych szyn okrągłych składa się z pojedynczej zwrotnicy quadro. Kasety w wózku są ułożyskowane obrotowo. Do przełączenia pasywnej zwrotnicy quadro służy ręczna dźwignia lub napęd obrotowy wózka. W aktywnych zwrotnicach quadro do zmiany kierunku jazdy służy zwrotnica quadro o napędzie pneumatycznym. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych z małą liczbą skrzyżowań, bez pochyłości, bez zmiany orientacji. Zalety względem układu jezdnego krzyżowego: bardzo małą wysokość konstrukcyjna wózka.
Obrotnica (0-360°)
Obrotnice są produkowane indywidualnie odpowiednio do szerokości toru i wielkości wózka. Znajdujące się na wysokości podłogi obrotnice można obracać automatycznie; w trakcie obrotu obraca się także produkt. Preferowane przeznaczenie: dużo wózków jezdnych, mało skrzyżowań, na odcinkach z pochyłościami lub przy konieczności zmiany orientacji produktu.