Napędzane i elastyczne systemy transportowe: Wysokowydajne połączenie stacji
Wózek transportowy z napędem do procesów ręcznych i w pełni zautomatyzowanych jest zoptymalizowany pod kątem odcinków prostych. ServoTrack jest idealnym rozwiązaniem do wydajnego transportu materiałów pomiędzy dwiema stacjami.
- elastyczna konstrukcja podwozia
- Integracja dodatkowych funkcji z napędem: tory rolkowe, funkcje obrotu, funkcje zawracania
- Obszary stosowania: Trasa prostoliniowa lub systemy doprowadzające
- Transport prowadzony lub w pełni zautomatyzowany
- Wysokoprecyzyjne wyposażenie komór / stacji
Najważniejsze korzyści
100 % elastyczności
Elastyczna konstrukcja podwozia
100 % modułowość
Integracja funkcji napędu
100 % skalowalność
Transport pieszy lub w pełni automatyczny
Wysokoprecyzyjne wyposażenie
Wózek transportowy przewozi, bezpiecznie i z wysoką precyzją, produkty o masie do 200 t. Napędzane wózki transportowe są idealne do zastosowań na trasach prostoliniowych, w systemach doprowadzających lub w precyzyjnym zaopatrywaniu komór i stacji. Podwozie można dostosować indywidualnie do wymagań. W wózkach ServoTrack można elastycznie integrować dodatkowe funkcje z napędem: tory rolkowe, funkcje obrotu i zawracania.
Elastyczne możliwości sterowania
Dla ServoTrack, w zależności od scenariusza zastosowania, dostępne są różne koncepcje sterowania. Sterowanie manualne jest możliwe na przykład za pomocą przenośnego urządzenia do sterowania lub zamontowanego na stałe na wózku transportowym panelu sterowania. Oprócz wersji częściowo zautomatyzowanej, istnieje także możliwość pełnej automatyzacji. W tej opcji nadrzędny układ sterowania lub inne instalacje mogą przesyłać do pojazdu polecenia ruchu za pomocą kabla lub technologii WLAN. Wózki ServoTrack są wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu techniki bezpieczeństwa.
ServoTrack Obszary stosowania:
Wersje i przykłady zastosowania
Wysoko elastyczne scenariusze użytkowe
ServoTrack Koncepcje układów
Prostoliniowa trasa łącząca dwie stacje
Prostoliniowe trasy z punktem przeładunkowym pomiędzy pojazdami
Dane techniczne*
Nośność |
do 100 t na pojazd |
min. wymiary (wys. x szer. x głęb.) |
300 x 1400 x 2000 mm |
Prędkość |
do 40 m/min (bez ładunku), do 20 m/min z ładunkiem |
Rodzaj napędu |
1-2 osie napędowe motoreduktor/wał przegubowy |
Zasilanie w energię |
Łańcuch energetyczny, akumulator, indukcja |
Układ sterowania |
Obsługa manualna do w pełni zautomatyzowanej |
Nawigacja |
Transponder (RFID), antena lub czujniki metalu kolorowego, dokładność pozycjonowania ±3 mm (jak w przypadku uTrack) |
Technika bezpieczeństwa |
Skanery laserowe |
dalsza integracja techniki |
Integracja dodatkowych funkcji z napędem (tory rolkowe, funkcje obrotu, funkcje zawracania) |
* każdorazowo w wykonaniu standardowym, na życzenie możliwe są odmienne konfiguracje